
A CONSPIT egyesíti a profi pilóták elit erőit és a legmagasabb szintű versenymérnöki csapatot, átfogó motorsport szakértelmünket felhasználva alkotta meg első Direct Drive termékét. Az Ares sorozat tengelytávjai, beleértve az Arest és az Ares Platinumot is, kivételes teljesítményt és egyértelmű versenyképességi jellemzőket mutatnak több dimenzióban.
A szimulátorversenyzők számára tervezett Ares a lehető legjobb versenyélményt kereső 23 bites, nagy felbontású optikai kódolóval és kifejezetten szimulátorversenyzésre kifejlesztett, nagy pontosságú, ferde pólusú közvetlen hajtású motorral rendelkezik. Az optimalizált, nagy teljesítményű erő-visszacsatolási rendszerrel párosítva páratlan, ultrasima vezetési élményt nyújt.


A szimulátorversenyzők számára tervezett Ares a lehető legjobb versenyélményt kereső 23 bites, nagy felbontású optikai kódolóval és kifejezetten szimulátorversenyzésre kifejlesztett, nagy pontosságú, ferde pólusú közvetlen hajtású motorral rendelkezik. Az optimalizált, nagy teljesítményű erő-visszacsatolási rendszerrel párosítva páratlan, ultrasima vezetési élményt nyújt.
Az Ares Wheelbase-ben használt optikai kódoló kiváló teljesítményt nyújt az azonos felbontású mágneses kódolókhoz képest. Nagyobb pontosságot, simább visszajelzést és nagyobb megbízhatóságot biztosít, biztosítva a bemeneti jel állandó és pontos érzékelését az idő múlásával.


Az Ares sorozatú alap fejlett motorvezérlő rendszerrel rendelkezik, amely stabilitást, hatékonyságot és precíz pozicionálási pontosságot biztosít az erő-visszacsatolás kimenete során. Akár 9,5 Nm/ms nyomatékváltozási sebességgel még a legfinomabb részleteket is rögzíti.
A mások által használt, standard, polcról leemelhető ipari szervomotorokkal ellentétben az Ares saját fejlesztésű motorszerkezettel rendelkezik, amelyet kifejezetten a versenyszimulátorok egyedi igényeinek kielégítésére terveztek, optimalizálva a kezelési érzetet, a kormányzási visszajelzést és a stabilitást, a következőket biztosítva: • Villámgyors nyomatékválasz • Minimális nyomaték-kopogás (kevesebb, mint 2,3%) • Rendkívül sima kezelhetőség • Pontos kormányzási bemenet


A kettős ferde pólusú kialakításnak köszönhetően, amelyben mind az állórész, mind a rotor pólusai ferdék, optimalizálható a fogazási nyomaték, jelentősen csökkentve a nyomatékingadozást, az elektromágneses rezgést és a zajt, így kiváló NVH (zaj, rezgés és érdesség) teljesítményt biztosít.
Kompakt méret, hatalmas teljesítmény. Az ultramagas mágneses permeabilitású magoknak és az erős NdFeB mágneseknek, valamint az optimális légrésaránynak és a magas réskitöltési tényezőnek köszönhetően ez a motor nagy nyomatéksűrűséget ér el, és erőteljes teljesítményt nyújt.


Több szimuláció és prototípus-iteráció után az Ares tökéletesítette az elektromágneses kialakítást. A kettős ferde pólusú állórész és rotor, a magas horony-pólus arány, az optimális légrés és a precíz mágneses áramkör minimalizálja a fogazott nyomatékot, kivételesen sima kormányérzetet biztosítva.
A rendszer hőmérsékletének valós idejű, nagyfrekvenciás monitorozása biztosítja a motor és a vezérlőrendszer stabil működését, kivételes hőkezelési teljesítményt nyújtva.


A CONSPIT-nél elutasítjuk a virtuális állításokat. Az Ares tengelytáv fejlesztése során precíziós vezérlésű, ipari szintű tesztelést alkalmaztunk annak biztosítására, hogy minden teljesítményadat valós bizonyítékokon alapuljon. A validáció során egy nagy pontosságú dinamikus nyomatékérzékelőt helyeztünk el a kerék és a motor kimenő tengelye között, 0,01 Nm alatti felbontással és akár 1 kHz-es válaszidővel. Ez lehetővé tette a vezető kezében lévő tényleges nyomaték valós idejű monitorozását, amelyet pontosan összeillesztettünk a motor által jelzett jelekkel a pontos teljesítményhangolás érdekében.
A nyomatékparaméterek pontos kalibrálása mellett a The Testing megbízható eszközt kínál az alapérzet beállításainak objektív számszerűsítéséhez is. Az olyan jellemzők, mint a nyomaték dinamikatartománya, a reagálóképesség és a nagyfrekvenciás zaj, amelyek nagymértékben befolyásolják az érzetet, kiértékelhetők és optimalizálhatók.


Elegáns, kompakt profiljával és vizuálisan könnyű kialakításával az ARES több szögből nézve is esztétikai élményt nyújt, amely felülmúlja mind a vizuális, mind a teljesítménybeli elvárásokat.
Kiváló minőségű repülőgépipari alumíniumötvözetből készült, bevált hőelvezető kialakítással, az ARES kivételes tartósságot, megbízhatóságot biztosít a hosszú távú versenyeken, és prémium textúrát biztosít a fejlett formázásnak és felületkezelésnek köszönhetően.


Az alap eleje mágneses érintkezőkkel van felszerelve a könnyű telepítés és a különböző funkcionális alkatrészek jövőbeni bővítése érdekében.
Egy külön biztonsági mód biztosítja a vezető védelmét, és lehetővé teszi a gyermekek számára, hogy szülői felügyelet mellett biztonságosan játsszanak.


Könnyedén konfigurálhatod a tengelytáv funkciókat, finomhangolhatod az FFB-t, figyelheted az állapotot és létrehozhatsz egyéni előbeállításokat a Conspit Link 2.0 szoftverrel. Professzionális sofőrök és járműdinamikai mérnökök által készített hivatalos előbeállításokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a játékok vagy járműbeállítások közötti gyors váltást, beleértve olyan neves profi sofőrök előbeállításait is, mint Laurin Heinrich.
Az Ares tengelytáv CDP QR rendszerrel rendelkezik, amely egy Formula 1 ihlette, CNC-megmunkált 7075 alumínium zár és golyós reteszelő mechanizmus a precíz nyomatékátvitelhez és pozicionáláshoz. A rugós érintkezők elektromágneses interferenciával szemben ellenálló stabilitást biztosítanak, míg az optimalizált geometria megakadályozza a kopást, így nagy terhelés alatt is holtjátékmentes tartósságot biztosít.


Külső vészleállító kapcsoló, amely lehetővé teszi az Ares motor gyors kikapcsolását, alkalmas edzéshez, offline szimulátoros versenyközpontokhoz és szülői felügyelet melletti gyermekjátékhoz.
Ⓒ 2023 Simhome - Minden jog fenntartva