Szűrők
Kateróriák
Vezérlő és szoftver
200kg nagy kapacitású mérőcella, pontos, kiváló minőségű Vishay potenciométerek. Egyedi fejlesztésű ultranagy felbontású 16 bites USB elektronika. Egyedülálló SmartDrive konfigurációs szoftver, amely lehetővé teszi a pedálparaméterek teljes testreszabását. A SmartDrive szoftver lehetővé teszi egyéni profilok és ívek létrehozását, holtzónák beállítását és a fékerő korlátozását
SmartDrive konfigurációs szoftver
A legtöbb szimulátor pedál a piacon csak lineáris jellemzőkkel, egy az egyben pedál bemeneti és kimeneti aránnyal rendelkezik. A ProPedal és SmartDrive konfigurációs szoftverek egyedülálló tulajdonsága az állítható pedál karakterisztika. Négy különböző jellemző áll rendelkezésre: lineáris, exponenciális, egypontos és többpontos. A pedálok bármelyikre önállóan állíthatók be. A fékpedál teljesítménye korlátozható a SmartDrive-ban. Nagyon hasznos, ha az autó a szimulátor címén, amit használ, sokkal korábban elkezdi blokkolni a féket, mint a 100% -os pedálteljesítmény. A négypedálívvel kombinálva kompromisszumok nélkül, pontosan az ízlése szerint állíthatja be a fékérzetet és a fékerő csúcsértékét.
Állítható pedálmagasság
Három pedálmagassági pozíció a fékhez és a tengelykapcsolóhoz, mindegyik 8 mm-es lépésközzel. Ezek lefedik a teljes pedálmagasságot 262 mm-től 278 mm-ig, 270 mm-es középső pozícióval.
Állitható Pedálszög
Állítható pedálszög Hét állásban, mindegyik 3,75°-os lépésközzel. Ezek a teljes 22,5°-os, -15°-tól +7,5°-ig terjedő tartományt fedik le. Jelleggörbe A valódi autókhoz hasonlóan a fojtószelep pedál karakterisztikus görbéje lineáris. A pedál szilárdsága állítható. Kiigazítások A pedálút fokozatmentesen állítható egy gumicsavarral. A görbe és az erő a pedálkaron lévő nyílással állítható be. Az előfeszítő anyával a kezdeti és a teljes szükséges erő állítható. Mindkét beállítás finom, pontos és fokozatmentes. Hidraulikus csillapítás Nagyon sima pedálérzetet ad, segít jobban modulálni a fojtószelepet. A legtöbb modern versenyautó ezt a rendszert használja.
Fékegység
Jelleggörbe Fékrendszerünk progresszív karakterisztikus görbével rendelkezik, és két működési fokozattal rendelkezik. Először szimulálja a valódi fékrendszer betét-tárcsa rését, a második pedig a féknyereg és a fékvezetékek rugalmasságát. Mind a fokozat, mind a rés szilárdsága függetlenül állítható. Kiigazítások Az előfeszítő anyával vagy alátéttel állítható a fékrendszer valódi betét-tárcsa rése. Különböző elasztomerekkel és alátétekkel a pedálérzet állítható. A készlet 12 különböző elasztomert tartalmaz 4 hosszúságban és 3 keménységben. A maximális pedálerő 40 kg-ról 100 + kg-ra állítható potenciométerrel menet közben. Hidraulikus csillapítás A valódi autók hidraulikus fékrendszerének szimulálásához lengéscsillapítókat használunk. Az ellenállás fokozatmentesen állítható, hogy segítsen megtalálni a tökéletes pedálérzetet. Ellenállás-beállító
Kuplung egység
Jelleggörbe Tengelykapcsoló-rendszerünk homorú karakterisztikus görbével rendelkezik, ami azt jelenti, hogy útja elején szilárdabb, a végén pedig lágyabb lesz. Ez a görbe szimulálja a valódi autó tengelykapcsoló nyomólemez rugójának összenyomását. Kiigazítások A pedálút fokozatmentesen állítható egy gumicsavarral. Az előfeszítő anyával beállítható a kezdeti és a teljes szükséges erő. A rugó cseréjével (a készlet része) a pedálerő állítható. Hidraulikus csillapítás A valódi autók hidraulikus tengelykapcsoló rendszerének szimulálásához lengéscsillapítókat használunk. Nagyon sima és reális pedál érzés.
Ⓒ 2023 Simhome - Minden jog fenntartva